TEMAN-TEMAN WANIE

Rabu, 29 September 2010

SEJARAH LAMA DATANG KEMBALI

ku memohon agar kelukaan hatiku terubat dengan kehadiran mu.
kebahagiaan yang ku harapkan adalah untuk selamanya.
kekosogan hati ku dipenuhi dengan rasa cinta dan sayang untuk nya.
tetapi!!!!!! ape yang aku impikan hanyalah mainan dalam angan ku.
engkau pergi jua dari idop ku entah bila akan kembali semula..
di setiap malam ku tampa mu amatlah meresahkan ku..
mengalirnya air mataku itu adalah kerana aku merindui kamu..
ak kecewa dengan diri ku kerana tidak mampu mempertahankan hati ku..
aku tewas lagi..ak tewas dalam cinta..
dengan keputusan perpisahan ini..aku mengharapkan mu tidak mencari aku kembali
kerana tiada tempat untuk dirimu kali ke-2 dalam ati n kehidupan ku..
banyak kenangan yang kita bina bersama itu angaplah sebagai mimpi indah..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

terima kasih sudi comment..syg kamu..
muaahhh..lalalala

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...