TEMAN-TEMAN WANIE

Isnin, 31 Januari 2011

suka suki besama my cyg..uhuh











TerKEdu..HUK..huk..ukk..

tip top..tip top..aq on9 fb jerk..ader sowng mmbe nie..dok bising aq msj ngan tunang die n sent pic kat tunang die..gile ker ape..no die pown aq xder..apetah lg no tunang die..cam gampang jerk..last2 die bg tau tunang die msj kat nset dgn aq..fine memng ler ader no laki sesat dok mengatal kat aq..then aq cal tnye sape..pastu die xmo cakap sape die..turus aq stop msj dgn die..pasal sent pic tu..aq xder pown sent pic kat sape2..nset aq mane ler boleh sent pic sbb setting prob..adoi...ur..ape la nasip aq..tu laaa ..owg zaman skang..salah sendiri nk cakp salah owg lak..ahaaks..cam cial nye manusia..

Selasa, 25 Januari 2011

(●*∩_∩*●)V pEaCe..!! ceriA2 di haRi iNi..!!


"amekla selama mana masa kamu mau untuk memegang status SINGLE... 
enjoykan dirimu sepuasnya... kerana sekali kamu terjebak dalam dunia 
                                               perCOUPLEan, 
kamu akan sentiasa bermain dengan soal hati dan perasaan... 
dan kadang-kadang kamu akan lupa bagaimana untuk enjoy" nGeeeee~ (◡‿◡✿)
                                            
´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶
´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´´´´´´¶¶
´´´´´´¶¶¶¶¶´´´´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´¶¶
´´´´´¶´´´´´¶´´´´¶¶´´´´´¶¶´´´´¶¶´´´´´¶¶
´´´´´¶´´´´´¶´´´¶¶´´´´´´¶¶´´´´¶¶´´´´´´´¶¶
´´´´´¶´´´´¶´´¶¶´´´´´´´´¶¶´´´´¶¶´´´´´´´´¶¶
´´´´´´¶´´´¶´´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶
´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶
´´´¶´´´´´´´´´´´´¶´¶¶´´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´¶¶
´´¶¶´´´´´´´´´´´´¶´´¶¶´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´¶¶
´¶¶´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶´´´´´´´´¶¶´´´´´´´¶¶
´¶´´´´´´´´´´´´´´´¶´´´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´´¶¶
´¶¶´´´´´´´´´´´´´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶
´´¶´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶
´´¶¶´´´´´´´´´´´¶´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶
´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´¶

Jumaat, 21 Januari 2011

DoA kU..huhuhuhuhu

Ya Allah,jika kehidupan ku ini penuh dgn kegembiraan dan kebahagiankau lambatkan masa berlalu...supaya aku dapat menikmati nikmat yg kau berikn,Dan sekiranya kehidupan ku penuh dgn kedukaan dan kekecewaan,kau cepatknlah masa itu berlalu dgn segera,kerana aku takut dan tidak kuat utk menghadapi dugaan Mu.....Tapi semua itu tidak mungkin terjadi,kita sbhg hambanyer trpaksa mengharungi semuanya.....

heheheh

♥~★✫ ☆ Jadikan dirimu seperti bintang dilangit.. ☆✫ ★ ☆
walau jauh.. diA tetap ada.. ✫★
meski kadang menghiLang.. dia tetap bercahaya.. ✫ƪ(˘⌣˘)┐
tak mungkin dapat dimiLiki.. tapi ...
tak bisa dilupakan.. keRane..
...seLaLu ada dalam hati selamanya.. ~♥ (✿ ♥‿♥)
nGeeeee~ (●*∩_∩*●)

Isnin, 17 Januari 2011

pEREmPuN DiCIptaKAN tOK lelaKI..

Kita semua mungkin maklum bahawa wanita ini kejadiannya halus. 
Lihat saja kulitnya. Halus dan mulus tak seperti kulit lelaki yang agak kasar dan 
lebih tebal. Kulit orang perempuan yang nipis menjadikan mereka lebih terkesan dengan sentuhan dan belaian dari orang lelaki. 
Orang perempuan memang inginkan mereka selalu disentuh dan 
dibelai oleh pasangan mereka. 
Ingat, sentuhan tidak semestinya hubungan seksual saja. 
Orang perempuan bukan saja memiliki fizikal yang halus tetapi hati dan 
perasaan mereka juga halus, sensitif dan mudah tersentuh. 
Mungkin jika mereka menonton filem sedih bersama pasangan mereka, 
mereka yang akan menangis dulu. Sebab itu, orang lelaki janganlah 
sekali-kali mempermainkan perasaan orang perempuan. 
Bila mereka putus cinta dan kecewa, derita mereka lebih dari lelaki yang putus cinta.

Khamis, 13 Januari 2011

tAK ku SaNGka PerANGia mu BErgItu..

tip Top TiP tOP..TeTIBe KO MncErItAKAn SAkiT kO KaT aQ..
PaSTu TeTiBe kO cAkP jGn cItE Kat SApe2..SiAP sOh AQ jAnji LAGi..
Aq xMo JnJI Ko UgUT aq Nk HENtIKn PerHUbuNGN dGN ko..
NApe LEH KO pIKIR saMpAI SaMPi cm TU seKaLI????
kAlAu YER PoWn KitE hAnyA kWan BiaSE.
Tp XberMaKna KO nk CaKap KAT aq CM tu...
TaK TAu Ler.APE PeRasAan KO,
timE cAkAP Kt AQ yang  
NK hUbunGN kiTE SamPAi kT SInI jerk.
SuSaH aq nk PAhAM Lar..

Khamis, 6 Januari 2011

JaHAt @ bAiK. sEnanG

Ada pernah, seorang kawan berkata,

"Beb, dalam dunia ni, jadi orang jahat lagi senang dari jadi orang baik. Bukan senang nak jadi orang baik"

Memang selepas 2 saat selepas ayat itu habis dari mulut kawan aku ni, aku terus tak setuju. Memang secara totalnya aku langsung tidak setuju dengan pendapat itu. Biarpun maksud ayat itu sangat subjektif, terlalu luas definisinya, pada aku secara kasar, dari luarnya aku tetap tidak bersetuju.

Kerana aku melihat dari sudut kemanusiaan. Sudut yang lebih tipikalnya otak aku, mestilah berpihak pada 'orang baik'.

Apa maksud aku yang ayat itu sangat luas? Sangat subjektif?

Cuba aku diam sebentar, dan berfikir.

Orang jahat? Jahat yang macam mana? Jahat itu ada macam - macam. Jahat membunuh ke? Jahat mencuri tiub basikal ke? Jahat mengumpat ke?

Takde jawapan yang timbul.

Kemudian, datang lagi beratus persoalan yang baru. Orang baik? Orang baik yang macam mana? Baik sebab tolong makcik angkat sayur ke? Baik sebab tak tinggal sembahyang ke? Baik sebab cakap lembut dan jarang mencarut ke? Baik ada macam - macam.

Hmmm... aku terdiam.

Biarlah persoalan yang datang itu kadang - kadangnya berbunyi sungguh tipikal. Tapi bila otak kita ini mula berfikir laju, mula untuk menggali jawapan dari pelbagai sudut, tipikaliti itu sudah diketepikan dengan sendirinya. Kata pelbagai sudut, tipikal pun dikira satu sudut jugak, kan?

Memang aku tak jumpa jawapan. Lalu aku bertanya, "Maksud kau?"

"Maksud yang lebih tepat akan datang, bila kau dah terkena"

Ah, lantaklah! Aku fikir. Kadang - kadang otak aku ni malas jugak nak korek dalam - dalam setiap persoalan. Makin banyak pulak rambut aku ni gugur nanti. Apa pun, aku tetap kurang bersetuju dan aku percaya manusia yang waras mana - mana sekali pun jugak tidak akan bersetuju.

Tapi hari ini, cuba kau berbuat baik dengan manusia lain, kau akan dibalas baik semula ke?
Setelah pelbagai kejadian yang menimpa, setelah terjumpa babak - babak kecil dalam hidup aku,

Aku semakin hampir untuk bersetuju.

Bengong.

Sekarang, aku tak tahu macam mana nak explain.

kEseDiHan

mAnis di biBir, memUtar kAta..
maLah kau tuDuh akuLah seGala penyEbabnya..
siaPa terLena pastinya terpUkau pujuKmu, rayUmu suarAmu yg menAgih siMpati & haraPan..denGan riAk wAjah mU yang aLa2 aLim..
engkau pastinya trsenyum dgn penguNduran diRiku,
tEtaPi baGikU pula suAtu ketenAngAn berJauHan dArimu.. (^~*)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...