TEMAN-TEMAN WANIE

Isnin, 28 Februari 2011

kEsUNyIan mElAnDA

tetibe terase sunyi jerk hidup nie..nape ek? kenapa aq leh rase sunyi?
tak kan la aq nie seorang yang periang leh terase sunyi..
macam tak ujud sape-sape dalam idup aq nie..
mcm aq idop sowng2 kat dunia nie.. 
ker atau pun aq sunyi sebab xder seseoarang menjadi peneman ati aq? 
waa syok nye bile tengok membe2 bahagia dengan kekasih die owang..
tp kenape aq xboleh bahagia mcm tu ek?? 
aq susah la nak terima sape-sape dalam hati aq sbb aq masih xboleh lupekan 
abg izz n erul.. 
kalau aq terima sape2 yang leh menjaga n menyangi aq..
boleh ker die owg berterusan menyangi aq??
adakah mampu mereka mengembira kan aq sentiase? 
waaa sedih nye hidup macam nie..hidup aq kosong la..
aq perlukan peneman ati aq..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

terima kasih sudi comment..syg kamu..
muaahhh..lalalala

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...