TEMAN-TEMAN WANIE

Khamis, 31 Mac 2011

sakitnya gigi ku


waaa , sakitnya gigi saya (zool bukn nama mainan). hajat pergi klinik gigi tadi just nak check ,
last last doktor kata ada gigi rosak . so , saya pun kata la , cabut la .doktor kata susah sikit nak cabut ,
tapi boleh cabut , take a time la . saya duduk dalam bilik tu nak dekat sejam lebih ,
boleh pula lepas bersih bersih gigi , dia kata memang susah nak cabut , so doktor suruh buat x-ray pula.
dah buat x-ray tu , si doktor beritahu ' awak kena buat appointment sebab gigi awak sukar nak cabut '.
nak kena refer dengan hospital pula , bukannya sehari dua , tapi sebulan dari sekarang .
sebab apa doktor kata sebulan , sebabnya hope gigi tu bergoyang and then boleh
cabut dengan senang . ma abah saya cakap , baik pergi klinik swasta , cepat pun cepat doktor buat .
klinik biasa ni susah sangat la , kerja senang pun jadi sukar .
lepas sudah semua , saya dan ma pergi ambil ubat . doktor cakap makan ubat tahan sakit dengan
segera sebelum hilang kebas kat gigi . sampai sekarang pun tengah sakit ni .
tulis facebook dalam keadaan sakit , haha :)
bukan senang nak tulis ni kan . gigi ni asyik meragam je .
tapi kalau teruk sakitnya , memang saya saman doktor tu . ada ke patut cabut dulu baru x-ray .
dah la tak boleh nak cabut . ish3 , geram juga tadi , harap sabar je .
 CERITA INI AKAN TERJADI DALAM HIDUP 
(sila klik jika ingin mengetahui sape)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

terima kasih sudi comment..syg kamu..
muaahhh..lalalala

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...