TEMAN-TEMAN WANIE

Jumaat, 27 Mei 2011

Melaka Wonderland Theme Park & Resort

TETIBE RASE NAK MENJERIT JER DISEBABKAN TAK SABAR NAK PEGI
 Melaka Wonderland Theme Park & Resort
disebakan aye xjadi nak pegi perak..aye rase sedih sangat2..
datu tentu2 la sabtu tu aye akan rase mcm berada kat perak..
pastun nak elak aye sedih..
aye cadang nak g mandi2 dengan kawan baik aye lagi sowng..kekeke..
kat mane lagi kalau bukan MELAKA WONDERLAND la ape lagi..hehehe...
kawan aye tu dah dok pikit-pikir jerk gaye cam mane die nak mandi nanti..
pastu die nak beli cermin mate renang siap ader pernafasan oksigen..
pastu die cakap nak beli pelampung yang ader sayap tu lagi..hahahah...best2...
datu aye lak cakap kat die..aye nak wat gaye ala2 TETINIC...hahahha..
g kat tempat tingi pastu wat gaye nak terbang..lalaa...waahhh mesti bes nye laaa...

aye pilih ari sabtu nie nak g mandi2 sebab kat WONDERLAND tu ader UPIN IPIN dtg..lalala..
mmesti lagi best kan??xsabar nak bergambar dgn UPIN IPIN..hehehe...
kowng nak tengok tak pic WONDERLAND tu??hehehe..jgn jelus k..lalalala





2 ulasan:

  1. HEHEHEHE...sape2 yang nak g sabtu nie kat woderland...halo2 lu kat wnaie k..leh kite gurau senda same2..kekeke

    BalasPadam
  2. wah beshnye..mse sy study kat melaka xdek pulak lagi tempat nie..biler lah dpt pegi nie....huhuhu..

    BalasPadam

terima kasih sudi comment..syg kamu..
muaahhh..lalalala

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...