TEMAN-TEMAN WANIE

Isnin, 16 Mei 2011

kejayaan ku adelah berkat dri seorang guru

berkat dari kesungguhan....terbentuklah kejayaan
ku merasa oh nikmatnya....
bersyukur yang tak terhingga....dengan pemberiannya..
hidup aq sekarang ceria...
dahulu aq tewas....tiada sape peduli....
dahulu ku tersish sendiri..

best kan ayat kat ats tu..hehehe...dari lirik lagu yang baru jap td aye dengar..ekekekek..
senikata lagu tu memang terkene dengan tajuk yang aye nak cerita nie....
BERKAT DARI KESUNGUHAN...TERBENTUK KEJAYAAN..
sempena hari guru nie..aye nak wat cite la sal guru2 k..
1st sekali guru aye adelah dady mamy aye k..die owg yang 1st skali ajau aye..
2nd baru la guru kat sekolah taska..keke...
pastu cikgu kat sekolah2 rendah aye dri aye darjah 1 hingga 6..
pastu guru aye kat sekolah menengah jugak..
last skali guru(lecture) aye time aye study selepas tamat from 5 aye tu..
aye nie jenis susah nk ingat name..so name2 guru aye pown aye ambil mase 
lebih 2 bulan untuk hafal guru2 yang mengajar subjek dalam kelas aye..hehehe
guru2 nie pada pandangan aye..
sume bagus2..tu la sebab die owg leh jadi pendidik kan..uhuhu..
time2 sekolah dulu..macam2 guru dah aye kenal..
yang garang, bengis, guru kaki pukul pown ader,
yang lebot2 tu sudah pasti la ramai kan??kekeke
yang paling aye ingat sekali mesti la kat guru2 kelas aye..
walaupun aye nie time sekolah selalu kene marah dgn guru2..kekeke
memang xdinafikan..time sekolah aye dulu2 banyak n 
bertimbun la guru2 yang sakit ati dengan pernagi aye..
sampai kan ader sowng guru aye selalu cakap kat aye cam nie tau..
"AKU CABUT GIGI KO KANG"..hahahah...
aye pown xtau la ape motif guru tu cakap kat aye cm tu..ekeke..
maby gigi aye cantik kot..hahaha...
xder la sebenrnye setiap kali guru tu tanye solan aye senyum jerk 
sebab aye xpaham langsuang subjek guru tu..kekek..
seb bek la SPM subjek guru tu aye past..hahaha..

tentang guru2 yang pilih kasih nie kan??sebenrnye aye banyka gak terase ati...heheh
yer lo kejap2 dok anak murid kesayangan die jerk kene pangil..
seb bek aye dah abis sekolah..xder la aye jumpe guru2 tu lagi..hehehe..
tp selale aye bergelar pekerja nie...aye rindukan seowng guru aye..
guru tu penah mengajar aye time from 1..subjek matematik..kekek..
aye suke care die ajau aye..tabik spering lar..kekekek
walaupun aye selalu kene marah sebab selalu wat perngai dalam kelas..kekeke


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

terima kasih sudi comment..syg kamu..
muaahhh..lalalala

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...