TEMAN-TEMAN WANIE

Rabu, 29 Jun 2011

ISRA MIRAJ SEBUAH PERJALANAN KE SURGA


ASSALAMUALIKUM... 

Diharap teman-teman bloger aye sihat-sihat hendak nya..pagi ini aye nak bercerita tentang ISRA' MIRAJ. 

ISRA' MIRAJ adalah hari kebesaran islam.. ramai umat islam yang berpuasa hari ini termasuk la mamy n kakak aye.. 2hari lepas kakak aye dah ingat kan mamy supaya berpuasa pada hari rabu iaitu hari ISRA' MIRAJ.. kakak aye bagi tau banyak pahala yang kita akan dapat kalau kite membuat kebaikan pada hari ini.. 

Setibanya aye di pejabat, aye mula la mencari sejarah-sejarah tentang ISRA' MIRAJ dalam internet.. ok mesti kalian nak tau kan ape yang aye jumpe.. sila la klik SINI .. try la bace dengan penuh keinsafan ok kawan2 sekali.. tuuutttt aye ader jumpe lagi satu kisah tentang ISRA' MIRAJ lagi..tapi kali nie aye lebih berminat bace..jom kawan2 bace same2 dengan aye..Jom  TEKAN untuk bace..hehee... ok laaa sampai sini jerk cerita aye sebab aye nak g bace cerita n sejarah ISRA' MIRAJ tu..hehe...

6 ulasan:

  1. sama2 lah kita menghayati perstiwa isra miraj ni .. =)

    BalasPadam
  2. wah..suke bca entry ni..mari ramai kita mhayati pristiwa isra miraj.. smoga ada tladah leh kita kongsi bsama :)

    BalasPadam
  3. sobri: hehehe...thanks yer sudi bace entry aye..hehe...yupp moga2 ape yang di kongsi dalam entry aye nie dapat menambahkan lagi ilmu didada..hehehe

    BalasPadam
  4. aina: akaaaaaaaakkkkk...heheh..semalm wanie dah siap2 taip dah nk letak kat join yang akk tag tu..tp semlm blog wat halll..so xdapat la nk masok kn cerita dlm blog tu..uhuhuhu

    BalasPadam

terima kasih sudi comment..syg kamu..
muaahhh..lalalala

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...