TEMAN-TEMAN WANIE

Jumaat, 1 Julai 2011

CINTA 3 SEGI


ASSALAMUALIKUM..
kepada teman sekalian diharap 
berada dalam keadaan sihat2 seperti aye..
chat pd kesihatan jerk tau..jangan sihat berat badan..
cm aye dah naik 4kg tampa aye sedar..kakaka..
gase geram jerk kat isi-isi aye nie..
kalau la boleh potong lame dah aye 
potong n jadi slim..pastu leh la mengurat 
FARID KAMIL buah ati aye yang aye suke 
dah lame dah..hahaha,,
setiap kali tengok wayang jerk mesti 
g tengok cerita yang 
FARID KAMIL belakon..wahhh....
macho siooootttt...lalalalaala...

eeeeeeeee...
jauh lak terpesong dri tajuk..hahaha
berbalik pada segmen pagi ini aye 
nak bercerita tentang CINTA 3 SEGI..
kowng tau ker tidak CINTA 3 SEGI  maksud nye ape??
cinta 3 segi tu seperti cam ader 
owg ketiga dalam perhubungan..
kalau la aye owg ketiga tu..pasti la aye sakit ati, 
HANCUR HATI dan sedih sebab 
aye ditipu oleh laki tu dok cakap single 
tp ternyata die ader awek.

GAMBAR KAT BAWAH  TIME ATI AYE
HANCUR BILE
DAPAT TAU AYE DALAM SITUASI
CINTA 3 SEGI..


mengapa perlu berlaku semua ini?? 
mengapa perlu melakukan benda nie?
sape2 yang penah melakukan cinta tiga segi nie.
.harap-harap pegi la berubah..
yer laaa aye pown dah rase tau situasi 
dalam kehidupan cinta 3 segi nie..
pedih n sakit ati hanya tuhan jer yang tahu tau..


KEADAAN AYE WAKTU MENGHARUNGI
LIKU-LIKU
KEHIDUPAN SEWAKTU HATI
MERANA AKIBAT DITIPU
OLEH SI DIE YANG AYE SYG & CINTA.


kan dah kate bumi nie cam bulan..bulat jerk..
so kehidupan pown mesti la bulat..
bulat cam aye..aye dah bulat dah sekarang..
almaklum ler dah naik 4kg..hahaha

tak kira perempuan atau laki..
kalau mengalami situasi cinta tiga segi..
mesti akan nagis nye laa..
yer laaa pikir2 kan si die betul2 ikhlas sayang kat kite..
tp ternyata..sayang tu dah dibahagi dengan owg lain..
serupa gak aye..
aye nagis tau sebab dalam bab-bab 
perasaan nie aye memang tak kuat.
aye cepat nagis..
tu la sebab mamy dady cakap aye nie kememeh..
hahaha...
tp dri segi lain aye ganas ok..
almaklum ler selalu tengok cite WWE..wakakakaka...
kalau laki boleh la tahan 
COLL N COVER MACHO...
xmo nagis sebab pempuan..tp kalau pempuan..??
pempuan kan lemah..patotnya di jaga 
dengan baik bukan disakiti..


TENGOK NIE GAMBAR AYE TENGAH NAGIS SEBAB LELAKI MENYITKAN ATI AYE..


betul la owg2 cakap kalau ati sakit sebab cinta..
macam2 boleh jadi.. ader yang bunuh diri, 
ader yang mengamok tak tentu pasal, 
ade yang menagis tak henti2, kesian kan?/
tu la sebab aye merayu pada sape2 yang 
melakukan cinta 3 segi tu agar cepat berubah..
kesian kat kami2 yang teranaya nie..uhuhuh


KALAU DAH NANGIS JER MESTI
MATE DAH KABUR-KABUR..
TENGOK NIE JALAN POWN
LEH NAMPAK CAM KATIL..
hehehe




PASTU OTAK LEH JADI MERENG TAU 
KALAU DAH SELALU NAGIS..
TENGOK NIE KAT DINDING 
POWN NAK CONTING...



LAST SKALI KEPADA PEMBACE2 YANG PENAH MENGALAMI PERCINTAAN CINTA 3 SEGI NIE..AYE HARAP LEH LA KOWNG KONGSI CERITA DGN AYE PASTU CAM MANE KOWNG ATASI MASALH CINTA 3SEGI KOWNG..TU POWN KALAU ADER YG NK KONGSI LA..HANYA PERLU CERITA KAT COMNT AYE TU JERK OK..THANKS..



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

terima kasih sudi comment..syg kamu..
muaahhh..lalalala

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...