TEMAN-TEMAN WANIE

Jumaat, 29 Julai 2011

hatiku luke & berdarah


pada waktu ini..wanie betul2 tengah sakit hati..hati wanie menangis.. tak cukup ker kebaikan yang wanie dah taburkan pada die sampaikan die boleh buat wanie macam nie..tak nak la cerita ape kebaikan yang aye dah buat..tp kenapa die tak nampak sikit pown kebaikan tu..betul la kata pepatah..sebab mulut badan binasa..tengok sekarang..sebab mulut owg tu..badan wanie yang binasa..binasa terluka dengan kata-kata die..

KESIAN HATI WNAIE YANG TERLUKA
cube la jaga tepi kain sendiri..jangan jaga tepi kain owg..teruk sangat ker perangai aq??hina sangat ker penampIlan aq??bergaya sangat ker diri aq nie?? sampai kan ko boleh cakap dengan anak ko jangan kawan dengan aq...jangan rapat dengan aq..
weiiii anak ko tu adik sedara aq ok...sejak isteri ko pergi wat selamenya...pada aq la anak ko berkongsi masalah..pada aq la die meluahkan rasa sakit hati, rasa sedih, n segala rasa2 yang ada dalam hati die..pada aq jugak anak ko belajau masak..ko sebagai bapak takkan pernah tahu isi hati seorang perempuan..sedih sedu, rindu pada ibu..tahap rindu anak perempuan ko lebih dalam dri rindu seorang lelaki ko tau tak??pada sape anak ko cari???kalau bukan pada aq??
GERAM LAK WANIE KAT KO ...ISSHHHH..
tapi bila ko dah ade wife baru..ko kutuk aq, ko hina aq, ko perli aq, siap boleh cakap lagi kat anak ko jgn rapat sangat dengan aq sebab pakaian aq??aq terima famly baru ko dengan tangan terbuka..hapy2 dengan life baru..ttuupp..ttuupp..ader leh lak aq dengau benda yang leh panaskan telinga aq....xder cacat cela pakaian aq melain kan aq xbertudung jerk ok..ko nak mengata aq??anak2 tiri ko tu..ko dah siasat ker wei baik buruk die owg???ko kata aq pegi deting sampai 1,2 pagi baru balik???aq kelua bukan sorang2 tau..dengan anak-anak ko n adik aq..kite owg pegi tepi pantai jerk pown..pastu g jalan kat pahlawan wok tok cuci mata waktu malam..salah ker? bini baru & anak tiri ko pown kua mlm gak kan>>.siap balik 3,4pagi lagi...so ko xmarah pulak???????
so jangan cube2 mengata aq..sila la jaga tepi kain ko..aq bukan budak mentah yang tak pandai berpikir laaa..umur aq dah hampir 22tahun n cukup matang untuk aq pikir hal kemungkaran...

AQ YANG DALAM KESEDIHAN


sedih wei dapat pakcik dri darah daging sendiri cakap macam tu... ko buat diner malam sabtu nie..ko pikir aq nak pegi ker?aq nak pegi deting ok..ko yang cakap cam tu kan??so sekarang aq betul2 akan buat..kalau aq xkua pown malam tu..aq pegi keje pastu balik uma lambat..sakit jerk ati...xpown aq dok uma..soh mamy cakap yang aq demam..haa kan senang..pikir aq hamak sangt ker makanan ko tu???dok mengata aq..pastu aq xka makan makanan dri duit ko??? 

6 ulasan:

  1. jangan sedih2...jangan siksakan diri sendiri..hidup hanya sekali..penuhi ruang kehidupan dengan kegembiraan..lelaki..alah...bercambah2 kat luar sana..

    BalasPadam
  2. abadi romeo..ekeke..nice nme kamu..lalala..xsedih dah laa..hapy dah nie..thanks k bg support..lalala

    BalasPadam
  3. kesian ko.... aku sangat kesian kat ko...

    ko mempunyai masalah hati yang sangat kronik.. ubati hati ko.. bersihkan bau hati ko...

    jangan cari salah org laen dgn membandingkan salah dr sndri..


    ohh ye skang ni dah ada akta fitnah.. so bejage2 la bahasa bile berblog..

    BalasPadam
  4. oo..kesian kat aq??memng kesian kat aq sebb aq ngah mempunyai penyakit hati..fitnah??mungki yer mungkin tidak..ape2 pown..senyum tak perlu kata apa2..

    BalasPadam
  5. LOOSEERRRRRRR!!!

    BalasPadam
  6. oiittt..lalalala... senyum..tak perlu kata apa2

    BalasPadam

terima kasih sudi comment..syg kamu..
muaahhh..lalalala

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...