TEMAN-TEMAN WANIE

Khamis, 11 Ogos 2011

KUASA TUHAN..KEHIDUPAN AKHIR ZAMAN


ASSALAMUALIKUM pada membe yang sudi membace blog aye.. 
Tetiba aye terasa takot sangat2.. Cukup ker amalan kebaikan yang aye buat untuk tampung dosa2 yang aye lakukan untuk dihisab dipadang masyar nanti.. Masih sempat lagi ker untuk aye bertaubat dan mintak keampunan dari kesalahan dan kesilapan yang aye telah lakukan selame aye hidup di bumi ini.. Hampir jatuh air mata ini dengan kekesalan atas kelakuan yang aye dah buat dari dosa-dosa besar mahupun dosa-dosa kecil.. Terfikir sendiri adakah ALLAH s.w.t mahu mengampuan kan dosa-dosa aye yang besar mahupun kecil.. Aye cukup takot dengan azab api neraka yang akan menimpa kepada owg-owg yang sering melakukan perkara mungkar.. Aye jugak tak layak untuk menjadi penghuni syurga kerana aye hanyalah manusia biasa yang sering melakukan kesilapan..

Besarnya kuasa ALLAH yang telah mencipta segalaNYA di dunia ini.. Heboh disana sini memperkataan terjadi kejadian-kejadian yang anih dan pelik.. Itulah menunjukkan kekuasaan ALLAH s.w.t yang tiada bandinganannya..ALLAH s.w.t juga menjanjikan syurga dan neraka.. So dimanakah tempat untuk aye??
Sudah banyak petunjuk-petunjuk yang ALLAH turunkan untuk menyuruh hamba-hamba, umat-umatnya sedar dari kelalaian..Begitu juga aye yang sering lalai melakukan perkara yang disuruh..


SUDAH BANYAK TANDA-TANDA UNTUK KIAMAT..
Bukan saja tanda-tanda kecil..tpi tanda-tanda besar pun dah ada..
Adakah KIAMAT makin hampir?
tengok la SINI serba sedikit tanda-tanda KIAMAT..
RUPA KIAMAT

nak tengok tak ape yang aye jumpe tanda-tanda yang ALLAH turunkan untuk umat-umat manusia supaya insaf n bertaubat.. Kejadian2 yang berlaku adalah kekuasaan allah..kerana setiap kejadian tu sume semestinya ada hikmat tersendiri..

klik la satu2 tajuk kat bawah nie..
  1. TULISAN ALLAH MAHA BESAR DI BADAN BABY
  2. LAUT TERBELAH DUA
  3. KEMATIAN YANG PELIK
  4. TANDA LENGKAP TANDA KECIL KIAMAT
  5. TSUNAMI YANG MENGEMPARKAN
  6. GAMBAR YANG BERNYAWA

1 ulasan:

terima kasih sudi comment..syg kamu..
muaahhh..lalalala

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...