TEMAN-TEMAN WANIE

Rabu, 24 Ogos 2011

pengajaran

semenjak2 nie aku suke mncari bahan2 untuk bacaan..n banyak gak bacaan yang aku dapt dri sumber2 yang leh menginsaf kan aku..tak tahu la nape aku sekarang nie..pelik..macam dah betul-betul berubah jerk.. mungkin ALLAH s.w.t dah bagi hidayah sikit kat aku tok menjadikan aku seorang yang matang.. ok mau tak ape yang aq bace kali ini??jom tengok kat bawah tu ader serba sedikit aku letakkan tajuk2 cerita yang aku bace..
  1. NASIHAT YANG BAIK
  2. ASAL USUL KAABAH
  3. PANDUAN LEMBUTKAN HATI SUAMI

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

terima kasih sudi comment..syg kamu..
muaahhh..lalalala

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...