TEMAN-TEMAN WANIE

Selasa, 8 November 2011

*usahaku mendapat kejayaan*




haaa sape kenal kueh kat atas tu??tu laa dinamakan KUEH KASTAD + JAGUNG..
disebabkan aye memang suke makan jagung..
so aye kene la letak bebanyak jagung tu kat dalam kueh..
dalam hidup aye..kalinie la 1st time aye buat kueh kastad nie staart dri mule sampai siap..
memang banyak beri kesabaran laa time buat kueh nie..lebih2 time nak godak sampai kueh nie keras n masak..yang xleh blah tu..sampai piuk aye nak tebalik sebab keganasan aye mengodak kueh tu..
yer laa dah cam gam..confrm la susah nak godak..kikiki
pastu dah penat godak..past piuk tu nak jatuh..terus aye kene marah dengan mamy..hahaha..
yer laa ganas sangat kat dapo..kikiki..past kene marah..majuk lak..ape pown xleh...
tp xper kueh tu menjadi n sedap dimakan..nenek aye pown cakap sedap..so memang sedap la kan2..hehehe

2 ulasan:

  1. tahniah..mcm sedap jer nie..hehe

    BalasPadam
  2. heheheh..memang sedap pown..lau nk rase meh la dtg uma..hehehe

    BalasPadam

terima kasih sudi comment..syg kamu..
muaahhh..lalalala

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...