TEMAN-TEMAN WANIE

Selasa, 6 Disember 2011

:: jangan terlalu mencari KESEMPURNAAN::

ketika kau ingatkan aku
dengan kesalahan yang ku buat
seakan semua melemahkan ku
berlari dalam lingkaran yang tak berpenghujung
maafkan semua kesalahanku
mungkin semua belum terlambat
semua kecemburuan dan egoku
karna aku sayang padamu
manusia juga pernah salah
kerna tak ada yang sempurna
dan aku memang pernah khilaf
karna ku hanyalah manusia
JANGAN PERNAH BERUBAH TINGGALKAN AKU..
JANGAN PERNAH INGATKAN KESALAHAN ITU LAGI..
manusia juga pernah salah
dan memang kau setia padaku



1 ulasan:

  1. tagggggg~hehehe...

    http://biringmenaning.blogspot.com/2011/12/1st-contest-gambar-saya-menarik-by-ain.html

    BalasPadam

terima kasih sudi comment..syg kamu..
muaahhh..lalalala

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...