TEMAN-TEMAN WANIE

Rabu, 21 Disember 2011

NASI HUJAN (BLACK PAPER)

teruja gile nak keluar..tapi tak tahu nak pegi mana..gerak jerk ikot hati..seb bek la cik pemandu sempat pikir nak g jalan mane bawak aye..hahah.. mule2 pegi bank dulu.. tu sudah tentu la kan..dah kate keluar bejalan..mesti la cik pemandu kene kua kan duit tok insan tersayang nie..hahaha.. aye akan pastikan harini aye akan cipta satu kenangan yang boleh aye jadikan sejarah.. hIhIhI..

past g keluar kan duit.. cik pemandu menuju ke pusat bandar.. aye suke sangat berborak dengan cik pemandu sebab beliau sentiase buat aye tergelak..tak kering gusi aye gelak dengan lawak n telatah beliau..haaaiiii sehari tak jumpe kangan deeehhh sama die..wakaka..cam gile jerk perasaan aye..

eehhh lari tajuk lak..ok berbalik pada tajuk kat atas tu.. tentang NASI HUJAN..memang menjadi kebiasaan setiap kali berkunjung ke kedai makan..aye akan meneliti satu persatu nama-nama makanan..aye akan cari nama makanan yang tak pernah aye tau n aye akan mengoder makanan yang pelik tu..hahah so semalam aye pegi makan kat kedai SUPRISE kate cik pemandu.. teliti nye teliti..aye ternampak NASI HUJAN (BLACK PAPER)..hehe..aye tanye la kat cik pengambil oder tu..nasi tu bentok cam mane>??die kate NASI TU AYAM BLACK PAPER..  waahh tejuja gile laa..cam mane laa upe nasi tu..so aye oder yang tu laa.. NASI BLACK PAPER + LAICIKANG..

meh tengok rupa NASI HUJAN nie.........

TENGOK TTTUUU...
TAK MERIAH LANGSUNG MKANAN TU
TENGOK NIEE..menghampakan betul..
ingat GOOD sangat la NASI HUJAN..
hahaha nasi hujan tu adalah 

nasi putih (kosong) + ayam masak kicap..

HARGA KESEMUA MAKANAN NIE RM20.00..
dah la tak sedap..mahal lak tuu..
dah cik pemandu yang bayar..

so aye tak der laa kua bunyi sangat bising..
tapi cik pemandu cakap harga die ok..tak mahal pown..
hhiiikkk biase la owg kaya..sume nye murah..
pelik betol.laaa..hahahah

4 ulasan:

  1. hawiz: NAK??xya laa xsedap la nasi niee..hehhe...

    BalasPadam
  2. Selamat Tahun baru 2012 yer, A very happy new year.. 2011 Lots of sweet memory, let's create new experience in 2012..

    BalasPadam
  3. zyash: selamat tahun baru jugak..pastikan azam tahun baru 2012 dapat dikecapi..hehe

    BalasPadam

terima kasih sudi comment..syg kamu..
muaahhh..lalalala

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...