TEMAN-TEMAN WANIE

Jumaat, 20 Januari 2012

*MEMO PLUS*

ASSALAMUALAIKUM..salam sejahtera semua..
suasana sekarang mendung jerk..apetah lagi hujan di pagi hari..
kali nie wanie nak bercerita tentang MEMO PLUS..
ape ek yang ader kat memo plus tu??

ok nie wanie bagi tahu..semalam wanie ader bace cerita tentang seorag ibu yang mempunyai anak highper extive..ibu nie bercerita pada mula nya anak die memang pelajar cerdik disekolah..anak die jugak adalah anak yang lemah lembut n baik budi pekerti..keputusan peperiksaan memang membanggakan sebab mendapat A semua subjek..tetapi tanpa disangka-sangka anak beliau terkena demam panas & akibat demam tu pemikiran anak die dah bertukar..menjadi agresif..selepas kejadian itu, ujian pertama awal tahun anak beliau mendapat no terakhir dalam kelas..cikgu selalu call suruh beliau datang sekolah kerana anak beliau berkelakuan yang tak mampu dipikirkan oleh akal seperti mengoyakkan buku, mengacau rakan2 sedangkan sebelum ini anak beliau adalah seorang yang baik n peramah n disenangi oleh rakan2..
kesian kat adik tu...

BERMACAM2 UBAT & PERUBATAN 
beliau lakukan untuk menyembuhkan anak beliau menjadi sedia kala..suatu hari ibu kepada adik highper extive nie terdengar perbualan di radio selangor..tentang MEMO PLUS mampu membantu meningkatkan daya ingatan seseorang..tampa berlengah..beliau menghubungi pengedar dan menceritakan masalah beliau..
kesudahannya pengedar tesebut menyuruh beliau mengunakan MEMO PLUS.. selama 3bulan digunakan.. beliau mendapati anak beliau telah menjadi anaknya yang dulu..setiap ujian yang anak beliau jalani sudah menunjukkan keputusan yang +ve kembali.. sehingga lah peperiksaan akhir tahun..cikgu menghubungi beliau untuk hadir kesekolah..beliau sangat terkejut kerana cikgu memberitahu anak beliau mendapat no ke-4 didalam kelas jauh berbeza dengan peperiksaan awal tahun mendapat no terakhir..

pada sapa2 yang nak tau lebih lanjut tentang MEMO PLUS ni jom tengok kat sini
khasiat MEMO PLUS
pengedar MEMO PLUS
orang2 yang dah berjaya dengan MEMO PLUS

TAMAT

p/s: wanie nak belikan adik wanie la MEMO PLUS  nie..supaya adik wanie rajin belaja..heheh

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

terima kasih sudi comment..syg kamu..
muaahhh..lalalala

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...