TEMAN-TEMAN WANIE

Rabu, 18 April 2012

* event melawat RUMAH ANAK-ANAK YATIM JASIN, MELAKA *


Assalamualikum w.h.t rakan-rakan aye..
hampir sebulan aye xbukak blog gara-gara
internet yang macam siput bejalan..
menjadi kebiasaan hariaan aye berfacebook la.. :) 
berbalik kepada tajuk entry aye kali nie adalah 
"event melawat rumah anak yatim"
Bile dengar jerk tentang anak yatim pasti kalian terus
berpikir kanak-kanak yang kurang bernasib baik sebab 
kehilangan ibubapa tempat untuk bergantung kan..kan..kan.. 
Dalam idup aye, ini kali petama aye menjejakkan kaki kerumah
anak yatim bersama2 club aye iaitu club G2OC (gen2 owner club)..
Di sana, macam2 perasaan ujud dalam hati aye. 
Sedih, gembira, kasihan dll. 
Mane taknye 1 hari kehidupan aye bersama adik2 tu. 
Aye cube mendalami perasaan yang terkandung dalam hati mereka 
walaupun aye tak pernah rase ape yang mereka rasa. 
Waktu mamy aye excident ritu pun aye dah susah hati nie kan pulak
jika pergi untuk selamanya.. Tak tertangung rasenye kesedihan tu..
 Tapi aye tau adik2 tue semua tabah menerima qada qadar.. 
Mereka pasti kuat untuk menghadapi segalanya
yang dah terjadi mahupun akan datang..

MISS U ADIK.. AKK WANIE AKAN SENTIASE INGAT KAT ADIK2 SEMUA..


Membaca doa sebelum bergerak ke rumah anak yatim
memohon pada allah s.w.t supaya event berjalan dengan lancar & diredai


Camreman kami (aimil *komeng* )
Ustaz yang menyambut kedatangan kami
Sesi suai kenal & beramas mesra untuk menghapykan adik2 semua
Megat kene jalan itik, Arab kene lompat katak..
sweet n lawak gile time nie..hahah
segment pembahagian kumpulan.
seteruskan permainan tepung, belon bermula.
waktu nie bukan setakat adik2 jerk gelak besau
tp crew pun gelak tak henti2..hahah
Bergambar, Bemesra selepas sesi ceramah.. wink.. wink..
Bergambar sebelum bersurai..
selepas waktu nie ramai yang cam nak nagis..wink..wink..
sayu jerk hati der nak tingalkan adik2 nie..
dan ader yang terkilan sebab tak dapat bawak adik2 nie
 naik kete jalan2 pusing town..wink..wink..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

terima kasih sudi comment..syg kamu..
muaahhh..lalalala

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...