TEMAN-TEMAN WANIE

Isnin, 13 Ogos 2012

*~__^ burge bakar yang mengenyangkan *__~*


bile cakap pasal burge bakar jerk.. pasti dan confrm2 ramai yang telan airliur.. hahah tapi tengok tempat jugak la. ade yang burge bakar sedap ader jugak yang rase biase2 jerk.. tapi ternyata memang banyak dah tempat bukak gerai burge bakar nie.. tapi yang aq penah pegi makan burge bakar dekat bukit beruang, melaka. tempat die strategi dan banyak gak membe2 yang penah makan kat sana. yang pasti aq dah g makan kat sana 4x.. hahaha setiap kali membe nak g makan, aq la yang tunjukkan tempat pastu aq makan la sekali.. tu yang dok gemok jerk xkurus2.. dok makan jerk xsudah2.. hahaha

no 10 tu angka giliran nak dapat burge.. hehe 
bayang kan betapa ramai nye org oder burge sampai kene ambil no dah mcm kat sepital.. 

tengok burge uh meleleh2 chise n mayonis.. 
membuatkan aq terase lapor lagi walupun dha kenyang.. hahaha

tu gambar depan gerai burge bakar.. time nie dah nak balik..
sempat la jugak benti kejap possing depan camre.. arrkk.. 
kenyang dah perut..ahaha

lagi pelik membe aq sowng nie.. dok pikir cam mane die nak mule makan..
haha yer lol tebal sangat burge uh.. nak gigit belah mane dulu?? hahaha 

nie lagi sorang... cer tengok burge uh lagi besau dari mulut die.. hahah
so kene la makn sikit2. b4 tercekit yer bro..hahahah


nie makan sowng ayam sowng daging.. 
tapi aq rase makan ayam lagi untung dari daging..
sebab nye ayam uh die bagi seketul ayam.. memang sedap laa.. 
kalau daging lak yang dah di hancurkan

last sekali.. 
haa betapa terujanya aq nak memulakan makan burge bakar yang menyelerakan..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...