TEMAN-TEMAN WANIE

Isnin, 22 Oktober 2012

@__# hati yang menangis *__$


harini masok minggu ke-4 aq di pejabat baru.. maksudnya hampir sebulan aq disini.. tempat baru, semua nya baru.. segala yang dipelajari aq cuba untuk buat yang terbaik.. cuba, cuba dan terus mencuba.. kesebokkan aq di pejabat baru menampakan perbezaan aq di pejabat lame.. selame 3minggu aq di pejabat, segalanya berjalan lancar, semua kerja yang diberi aq dapat menyiapkan sepenuhnya..tetapi harini hari petama dalam minggu ke-4, bos aq mengarah membuat satu design yang berlengkok-lengkok.. "bos bagi 1 barang,  suruh aq lukis balik barang tu.." aq ukur-ukur la barang tu untuk medapat ukuran tuk melukis.. sambil-sambil mengukur, aq memikir barang tue nak lukis macam mane? nak buat segi 4 dulu ker nak buat bulatan dulu ker?? ya allah.. kali pertama aq disiksa disini.. hahaha aq tetibe menjadi blur.. otak kosong rase macam terlalu bodoh, sebab tak mampu nak berpikir seperti biase.. bos keluar masuk, masuk keluar bilik sambil tengok lukisan aq.. tetibe bos bersuara "kalau mcm nie sampai esok pun xboleh keluar prodax" ffuuhhh.. aq mule la nak tauching.. bos siap2, pastu die anagkat kaki kua g jumpe client.. aq dok kat opis terpinga-pinga.. last aq berase sebak & tetibe menangis.. bile pikir-pikir.. memang lawak.. tapi kalau korang der kat tempat aq, dan merase ape yang aq rase..pasti korang nagis sekali.. haha.. btw itulah kenangan aq menagis di opis baru.. bile cite kat arm.. arm gelak.. siot jerk.. hihihi..


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

terima kasih sudi comment..syg kamu..
muaahhh..lalalala

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...