TEMAN-TEMAN WANIE

Rabu, 31 Oktober 2012

** kesedihan terlampau **


dalam setiap kehidupan pasti akan ade kematian, pagi2 lagi aq dah terklik pada facebook arwah sorang membe. arwah yang aq kenal sangat tabah mengharungi setiap liku2 kehidupan die sewaktu sakit.. setiap kali aq datang melawat, pasti akan ade gelak tawa dari beliau walaupun terpampar wajah yang menahan kesakitan di rautwajahnya.. tetibe terase sedih bile bace kat wall arwah yang mengatakan arwah dah sebulan pergi meningalkan kami semua.. dari kecil menjadi teman sepermainan.. kini iye pergi dulu dalam usia yang terlalu muda.. semoga arwah aman di sana. AL-FATIHAH untuk aARWAH RUSFAINY ATIKAH..

bile dah terase sebak bile bace wall kat facebook arwah.. tangan gatal-gatal pulak bukak blog arwah.. YA ALLAH.. hanya tuhan jerk tauk betapa aq rindu kan die.. dulu selalu comnt2 kat blog arwah..pasti arwah reply balik.. tapi kini.. jika aq comnt xkan ade sapa lagi yang membalas comnt2 aq lagi.. :-(
coretan yang arwah karang menceritakan tentang bermulanya beliau mendapat tahu penyakit nya.. memang sedih bile bace, di temani pulak dengan lagu yang dipilih menjadi peneman sesiapa yang membace blog beliau..

CORETAN BLOG ARWAH AQ SEDIAKAN DI BAWAH NIE
BAGI SAPA YANG NAK RASE SEDIH MACAM AQ SEKARANG..
jika dah bace.. aq memohon kalian sedekahkan AL-FATIHAH kepada sahabat aq
RUSFAINYATIQAH BINTI AZMAN.. :-)
*
*
 Aku xnk masuk spital sbb aku pk kn Final aku tinggal lg 2paper..dengan aku xstudy lh.satu pper teori just baca2 je okey lg..y kira2 tu da la aku kene minta bantuan pengajar aku dari golongan sahabat di rumh sewa...menangis xsudah aku bila pikirkan kene jawab kat spital ni.so dlm keadaan terdesak kol kawan2 swo hntr kn sgala2  persiapan peperiksaan...nota n alat tulis.." terus membaca SINI part 2 "
 *
*
*
~ LECTURER BERFIKIRAN NEGETIF ~ bile waktu melawat mak aku dtg mak aku citer ap yang terjadi..rupenyer lecturer kol ruma aku tanya tentang aku..perangai aku..Lecturer ni tanpa usul pekse pikir negetif tntg aku dorg engat aku *mengandung 0r gugur kan budak ..peh....punye la jht mulu kn..nama je lecturer tp xgeti nk selidik betol2.."terus membaca SINI part 3 "
 *
*
*
paling hati aku sedih spnjg sakit..mak aku...bila aku xthn sakit stiap kali aku mnjerit mnahan kesakitan mak pasti turut mnangis..kdg2 mak xtnjuk kn yang mak mnangis..mak akn lari p tmpt lain n mak mnangis... seterusnya BACE part 4
*
*
*
*
Pendarahan da xmacam biasa slps mndpt rwtn hospital..tapi aku ni kdg2 ksihatan tu okey kdg2 xokey..ekot kitran haid bila haid dtg mula la sakit...pastu tepon ambulans bawa p hospital ....nasib baik ayah aku ni keje sebagai pemandu ambulans dekat klinik Ayer Molek SETERUSNYA part 5
*
*
*
Masa menunggu untuk operation membuang cyst tlh tiba...cyst tu lbih kurg mcm ketumbuhan atau bengkak kot..cyst tu ada pd kdua2 ovari aku belah kanan besr belah kiri kecik je...doktor just buang cust y dh mmbesar di sblah knan . . .tapi ovari doktor xusik . .masa oprate tu jugak doktor akn ambl sample tisu rahim aku untu dihantarkan ke makmal. . . ..kecut perut..masa aku kene tolak untuk ke dewan pembedahan..pastu mak citer ayah menangis masa nurse tolak aku tu..nurse tu pun pndg je ayah..
(ni mak aku citer msa aku dh sihat) PART 7
*
*
*
Tiba waktu malam lak dapat panggilan dari member aku. . ..
Member : Rus ko kat mana?
Aku : kat hospital. . .
Member : betol k ko sakit kanser tahap 3. . .
Aku ; ha????wei gila apa ko. .aku okey je la ni. . .sape yang ckp dgn kau?
Member : Ayaha aku ckp. . .
Aku :tak adalah doktor tak ckp apa2 pun. . . .
PART 8 

setiap part ade cerita tersendiri..
sila klik pada part-part tu kalau nak membace yer..selamat membaca :-)



2 ulasan:

  1. hai awakk..
    if nak book utk next year, boleh lagi dapat special price dear. Tetap RM100 (tapi utk area Melaka shj) if luar Melaka RM130 :)

    Apa2 contact 0129931689 yup.

    COMING SOON : PELAMIN BAJET

    BalasPadam
  2. oh yer ker? bad news.. wanie duduk area ayer molek..
    so boleh la dpt price 100 tu.. btw.. t pape hal.. sy contact kamu yer :-)

    BalasPadam

terima kasih sudi comment..syg kamu..
muaahhh..lalalala

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...