TEMAN-TEMAN WANIE

Selasa, 6 November 2012

*__~* pErAsaAn iTuE inDah *~__*


SETIAP manusia pasti ade bermacam-macam perasaan, memang lumrah kehidupan diciptakan oleh allah swt yang setiap perasaan yang lahir dalam diri seseorang tu semestinya melalui hati.. Itu sebab la hati tidak boleh di permainankan.. Oleh sebab itu, kite perlulah menjaga perasaan org lain supaya owg lain akan sentiasa menjaga perasaan kite pula.. *___^


Stiap yang berlaku dalam hidup, pasti akan mencipta 1 kenangan, dalam kenangan pasti ujud pula suatu perasaan.. benda uh semua berkait2.. mcm isi dengan kuku, mcm gigi dengan lidah.. adakalanya memerlukan antara 1 sama lain.. adakalanya sakit ati n terluka antara satu sama yang lain.. maksudnye memang pasti walaupun kesakitan yang tercipta, kite akan tetap saliling memerlukan..
.


sama la mcm yang berlaku pada aq sekarang.. 1 persahabatan yang terjalin sekian lame terhenti di pertengahan jalan.. kerna ape, kerna *mulut badan binasa*.. kerna mulut la kami berpisah.. mungkin dah tercalit dan tercatit perpisahan menjadi penutup corak dan ukiran dalam perhubungan aq dengan die.. tapi di sebabkan perasaan itu indah. aq sentiase rindukan die.. dulu setiap hari msj, borak.. kini? kenangan dah terlupus.. hanya ingatan yang menemani hidup aq..


Yang pasti kerinduian teramat sangat pada die... memang kate mulut xnak cakap dah tentang die lagi, cakap tak nak kawan dengan die lagi, aq cakap jugak nak lupekan die, xnak ingat pape dah tentang kenangan2 aq sewaktu bersama menjalinkan persahabatan dengan die.. tapi aq manusia biase, perasaan aq xmampu membohongi hati, jujur aq cakap setiap detik waktu otak dan hati aq sentise teringat kat die.. itu la dikatekan " perasaan itu indah " dengan perasaan.. ikatan kasih sayang dan rindu tetap ader.. walaupun mulut jahat kate xnak.. tapi hati yang lembut sering memahami mengatakan nak jugak cakap tentang die..


aq harap suatu hari nanti, akan ade 1 keajaiban membuatkan aq bersama dengan die kembali.. :-( amin.. moga tuhan memperkenankan doa-doa dan harap n impian aq :-)

TAMAT SUDAH 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

terima kasih sudi comment..syg kamu..
muaahhh..lalalala

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...