TEMAN-TEMAN WANIE

Isnin, 20 Mei 2013

*___^ diet oh diet *____*


INGAT SENANG KE HAAA NAK KURUS???
INGAT AQ NAK KE BADAN GEMOK MCM NIE....

tapi jika ini yang dah dikurniakan pada aku, aku terima dengan rela hati. Aku bersyukur walaupun aku gemok, aku sihat, aku disayangi oleh ramai orang, aku tak susah kan sesiapa pun, aku xpenah mintak sedekah pada orang, aku bole hidup & berpijak atas kaki sendiri dari hasil usaha aku.

SOOOOO ! ! ! ! !
Kau siapa nak hina aku? 
Bagus sangat ke kau dalam dunia nie?
Cantik sangat ke perilaku & perangai kau?
Sempurna sangat ke hidup kau?
Elok sangat ke rupa paras & tubuh kau?

jujur aku cakap yang aku terasa dengan kata-kata kau, aku memang tak layak menjadi pendamping kau, kau rase rugikan berhubungan dengan orang gemok macam aku, sebab aku gemok ko tak pernah layan aku sebaik-baik nya yang kau tahu mengina aku & menyakitkan hati aku.


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...