TEMAN-TEMAN WANIE

Rabu, 31 Disember 2014

# segmen ke-2 atkisn (kawan2 wawa) #


bile sebut pekataan DIET, 
bole dikatekan ramai sangat payah, susah, & tak bole nak mulakan,
SAMA JER MACAM WAWA
tapi sejak wawa kenal Atkins, kenal kawan & sahabat dalam atkins, 
wawa dah berjaya mengharugi kepayahan, kesusahan sewaktu detik2 genting dalam permulaan berdiet yang bole dikatakan satu perkara yang paling susah untuk di buat. Syukur alhamdulilah mereka2 semua yang berdiet sama2 dengan wawa pun dah kurus,comey, hensom, & cantik2 selepas kurus.

WANIE NAMA DLM GAMBAR TU ADALAH WAWA.. huhuhu
kurus sebab masuk pertandingan..hehe walaupun wawa tak berjaya terpilih menjadi pemenang, tapi wawa berjaya menurunkan berat lebih dari 10kg masa cabaran 1st ni.. alhamdulilah thanks korg semua.. masa ni memang betul2 pulun berWO walaupun ade jugak cheat. 1hari ambil masa 3 jam untuk besukan. sampaikan org2 yang berjoging kat stadium tu bole jd membe2 wawa, org2 dekat gym bole rapat dengan wawa. bersukan dalam seminggu cuma 4hari jer. tak larat nak buat hari2 nanti pengsan lak hahaha
isnin, selasa, rabu & jumaat. Sabtu & Ahad hanya pegi joging 1jam jer pagi @ ptg. Waktu ni memang confrm la badan cergas sangat-sangat, badan rasa ringan, baju mule longar sangat rasa macam pakai baju pinjam.

WO yang wawa buat :
a) petang 1jam joging, pastu terus arobik zumba 1jam, malam 1jam skiping dekat rumah & buat squad.
b) petang 1jam arobik zumba & skiping sikit, malam wo dekat GYM belari & kayuh basikal.
{tips nak perot kempis setiap pagi bgun tdo buat situp 10x & 10x sebelum tido malam}

yang nie membe2 persatuan arobik zumba

lia yang rajin teman ke gym selalu

khallasraf sahabat wawa, slalu bagi kate semangat tuk wawa kurus. tq beb


nie gambar masa gemok hehe

* DAANNN INILAH HASIL NYA *

wawa yang baju peach (oren)




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

terima kasih sudi comment..syg kamu..
muaahhh..lalalala

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...