TEMAN-TEMAN WANIE

Jumaat, 30 Januari 2015

mUsiM aKu jAdI JutAWan


bile sebut JUTAWAN jer confrm dalam otak akan pikir 
~ org tu banyak duit ~
macam biase seperti tahun2 sebelum
aku akan jadi jutawan pada bulan JANUARI
tapi masuk jer bulan Febuari aku menjadi manusia biasa
KESIAN ha ha ha ha

sebab ape aku jadi jutawan bulan januari?
1) dividen ASB
2) gaji masuk
3) kenaikkan gaji
3) bones
4) BR1M

alhamdulilah berkat dari doa ibuayah
dan jugak dengan izin allah swt
aku mendapat rezeki
btw peringatan untuk diri aku & semua
solat duha 2 rakaat jangan dilupakan
hulur sedikit rezeki yang ada pada ibuayah 
dan jugak sedekah harus dilaksanakan kerana 
xsemua rezeki yg kita miliki itu kepunyaan kita 


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

terima kasih sudi comment..syg kamu..
muaahhh..lalalala

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...