TEMAN-TEMAN WANIE

Rabu, 9 September 2015

sUp kEtAm v/s sTeAmBoAT



KATANYA SAKIT PENGHAPUS DOSA KECIL
see aku sakit.. demam teruk.. pitam , jatuh , nagis..
xtahu la nak kate mengada ker ape kan..
tapi dah jadi gitu xkan la mengada jugak sebab memang sakit tak larat..
ayah & ibu bawak pegi klinet.. dokte buat surat anta pegi hospital..
kene jugak ambil darah.. dah la badan bisa2 pastu kene cocok lagi tambah sakit..
saspek dnggi kata nya.. kuman dalam darah tinggi..

+
+
+
semua soh makan sup ketam.. kene minum 100plus
mane lagi nak dapat sup ketam kalau bukan kat steamboat


OMG..
dapat gak makan sup ketam kat steamboat..
thanks pada membe yg sudi teman aku pegi steamboat
DAN
dapat suprise kek W.O.W ! !  ! ! ! !
serius aku tekejut bila membe bagi kek..
membe  A: eh wawa.. ade org kirim barang
aku : haa?? barang ape
membe A : ni ha dari lelaki misteri
(sambil kua kan kotak dari dalam kereta)
aku : ya allah kek.. tetibe rase nak nagis.. 
pastu aku tanya nape die bagi???
membe A : xtahu laa dah die suruh bagi.
aku : ok.ok.ok. wawa tau sapa lelaki misteri tu.. 
pastu kua phone n msj laki misteri tu cakap 
*thanks bersusah utk saya utk kek nie*
MEMBE2 LAIN : waahhh untung nye dapat kerr.. 
waahh terharu nyee kalau dapat.
aku : senyum jer xleh nk cakap ape sebab tekejot xabis lg & 
happy dlm hati allah je yg tau

bUdAk sEkOlAh V/S uStAzaAH




ORANG KATE NAK DAPAT YANG BAIK..
 kita kene jadi baik dulu..
insha allah janji allah itu pastu.. 
berubah demi kebaikkan semua..
comey kan ciptaan allah swt..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...